Kako deluje Google oglaševanje?
Verjetno je že prav vsak, ki kdaj brska po spletu, kdaj opazil oglase, ki se pojavijo na vrhu rezultatov iskanja v spletnem iskalniku – torej nad njimi in čisto pod iskalno vrstnico. Če želite, da bi se tam pojavil tudi vaš oglas, potem lahko za to poskrbi Google oglaševanje. Glavni razlog za to, da je slednje zelo uspešno, je v tem, da se oglasi ne pojavljajo naključno, ampak le takrat, ko nekdo v iskalnik vpiše določeno ključno besedo, ki je povezana s tematiko oglasa. Gre torej za ciljno oglaševanje, ki dalje veliko boljše rezultate.
Google Ads in ciljno oglaševanje
Ko danes hočemo nekaj kupiti, običajno ne gremo kar takoj v trgovino, ampak navadno najprej pobrskamo po svetovnem spletu. Tako preverimo, kje se določen izdelek prodaja in kakšne so njegove cene, kakšni modeli so na voljo in podobno. Enako velja, ko potrebujemo kakšnega mojstra, izdelavo spletnih strani ali kakšno drugo storitev. Prav zato se je tudi reklamiranje teh produktov v veliki meri preselilo na splet, saj se tam nahajajo tudi potencialni kupci. To je eden od razlogov za to, da se za oglaševanje na spletu splača odločiti.
Drugi razlog pa je ta, da Google oglaševanje ali Google Ads omogoča, da lahko svoje oglase z njim prikazujete točno tistim osebam, ki jih njihova vsebina tudi res zanima. Oglasi so namreč zelo natančno pozicionirani in se prikazujejo le tistim, ki jih vaši produkti, pa naj gre za izdelke ali storitve, res zanimajo. Torej tistim obiskovalcem spleta, ki v iskalnik vpišejo ključno besedo ali besedno zvezo, povezano z vašo dejavnostjo.
To pomeni, da v oglasu ponudite nekaj, kar spletnega obiskovalca zanima, oziroma točno tisto, kar tudi on sam išče na internetu. Zaradi tega obstaja veliko večja verjetnost, da bo kliknil na vaš oglas, kot v primeru, če bi oglas prikazovali naključnim spletnim obiskovalcem. S tem pa obstaja tudi veliko večja verjetnost, da bo ta oseba iskani izdelek kupila oziroma pri vas naročila storitev, ki jo potrebuje.