Celostna grafična podoba (CGP) je ključ do uspeha

Ali veste, kaj pomeni CGP?

CGP je kratica, ki bi jo morala podjetja in samostojni podjetniki oziroma vsak, ki se ukvarja s kakšno dejavnostjo, dobro poznati. CGP je namreč celostna grafična podoba podjetja, torej to, kako se podjetje vizualno predstavlja spletu preko vizitk, logotip, tiskanega materiala, brošur, letakov, spletne strani, bannerjev z oglasi itd.

Prvi vtis je zelo pomemben!

Vsak, ki deluje v poslovnem svetu, ve, kako pomemben je prvi vtis. Dober prvi vtis je namreč prva stopnička na poti k uspešni prodaji. Če pa že na začetku naredimo slab vtis, zapravimo priložnost za kakršno koli sodelovanje. To, kakšen vtis bomo kot podjetje naredili na neko stranko, pa je odvisno tudi od tega, kakšna je naša celostna grafična podoba.

Vsako podjetje mora imeti logotip in vizitko

Verjetno se vsak, ki začenja poslovno pot, zaveda, da je treba imeti tudi logotip. Večina podjetij tako slednjega tudi ima, a to še ne pomeni, da logotip opravlja svojo nalogo. Če je logotip slab, na naše potencialne stranke ne bo naredil dobrega vtisa, zato izdelavi velja posvetiti nekoliko več pozornosti. Še bolj smiselno pa je, da že pred izdelavo logotipa poskrbimo tudi za izdelavo CGP, na podlagi katerega se določi enotna podoba podjetja, to, kako se bo podjetje vizualno reprezentiralo v javnosti.

Pri tem se določi tudi izbrano tipografijo, barvno shemo itd., torej vse elemente, ki so pomembni za to, da bo podoba enotna in da bo vtis na stranke čim boljši. Enako pomembna kot logotip pa je tudi vizitka in prav je, da tudi z njo naredite čim boljši vtis.  Več si lahko preberete v blog zapisu: Oblikovanje vizitk in 4 največje napake – Vendi.digital .

Kakšna je vizualna podoba vaše spletne strani?

Danes veliko strank išče storitve in izdelke preko spleta, zato je spletna stran našega podjetja velikokrat prvi stik z njim. Kakšna je vaša spletna stran in ali bo na stranko naredila vtis? Je design spletne strani prilagojen vašemu logotipu in imate enoten CGP? Če temu ni tako, potem je čas za spremembo: tako spletna stran kot vse ostalo mora biti tudi vizualno poenoteno. Tako boste namreč na stranke naredili veliko boljši vtis, slednji pa je velikokrat ključ do uspeha.

Vizualna podoba spletne strani vključuje oblikovanje in postavitev vseh elementov na strani, od barvne palete in tipografije do grafike, fotografij in videoposnetkov. To vključuje tudi uporabnost in navigacijo spletne strani, ki sta izjemno pomembni za uporabniško izkušnjo. Skupaj ti elementi sestavljajo vizualno podobo spletne strani in določajo, kako se vaša stran vizualno predstavi uporabnikom.

Pomembnost vizualne podobe spletne strani ni mogoče preceniti. Prva stvar, ki jo uporabniki opazijo, je izgled vaše strani. Če je stran privlačna in profesionalna, bo uporabnikom vzbudila zaupanje in jih spodbudila, da ostanejo na strani in poiščejo več informacij o vašem podjetju. Če pa je stran slabo oblikovana ali zastarela, lahko uporabnike odbije in jih spodbudi k iskanju drugih ponudnikov.

Poleg tega lahko vizualna podoba spletne strani vpliva na vašo znamko in podobo podjetja. Skrbno načrtovana in izvedena vizualna podoba lahko pomaga pri izgradnji prepoznavnosti vašega podjetja in blagovne znamke. Na primer, če je vaša barvna paleta usklajena s vašim logotipom in drugimi marketinškimi materiali, bo uporabnikom bolj verjetno ostala v spominu.

Če želite izboljšati podobo vaše spletne strani, lahko storite nekaj preprostih korakov. Najprej preglejte vašo trenutno stran in ocenite, kaj deluje dobro in kaj ne. Poiščite načine, kako lahko izboljšate barvno paleto, tipografijo ali fotografije. Poskusite tudi poenostaviti navigacijo in poudariti najpomembnejše informacije. Če imate možnost, lahko tudi najamete strokovnjaka za grafično oblikovanje ali spletno oblikovanje, ki vam bo pomagal pri načrtovanju in izvedbi nove vizualne podobe spletne strani.

Read Also