Značilnosti dobrih spletnih strani

značilosti dobre spletne strani

20 Jan Značilnosti dobrih spletnih strani

Globalizacija, razvoj interneta in telekomunikacije so vplivali na gospodarstvo po vsem svetu. Danes je prisotnost  na internetu postala eden od  ključnih  faktorjev uspeha, ne glede na  velikost podjetja ali dejavnost, s katero se ukvarjate. Če v spletno stran vložite dovolj truda in denarja,  vam le ta pomaga, da niste več omejeni samo na svoj kraj ali državo – vaše podjetje na lahek in hiter način postane dostopno vsem na svetu. Spletno mesto je ogledalo podjetja, ki je dostopno vsakemu, ki ima internet, ne glede na oddaljenost, delavni čas  ali število obiskovalcev.

Za izdelovanje res dobrih spletnih strani je potrebno  poznati  osnovna načela: marketinga, oblikovanja in psihologijo kupca. 

Zelo pomembno je tudi, da ste pozorni na internetne trende. Internet se, kot svet v katerem živimo, stalno spreminja.  Uspešne formule za izdelovanje strani iz preteklosti so lahko neproduktivne v prihodnosti.

Dobra spletna stran je tista, katero lahko vaši kupci z lahkoto najdejo na internetu  in katera komunicira z njimi. Spletna stran vam prihrani čas, saj lahko obiskovalci iz vaše spletne strani noč in dan črpajo informacije o vaših izdelkih ali storitvah, vam pa omogoča da se posvetite drugim pomembnejšim stvarem.

Da bi bila vaša spletna stran uspešna, mora zadovoljiti višje kriterije. Najpomembnejša tri so:

  • Oblikovanje
  • Vsebina
  • Navigacija

 

Videz spletne strani  je slika vašega podjetja na internetu. Obiskovalci verodostojnost in strokovnost vašega podjetja presodijo preko videza vaše spletne strani. Slabo izoblikovana spletna stran izkrivlja sliko vašega podjetja, zato morate biti zelo previdni, kadar se gre za spletno oblikovanje vaše strani. Oblikovanje je proces, ki se začne z osnutkom bodoče spletne strani, načrtovanjem in na koncu oblikovanjem. Obstaja veliko elementov, ki jih je treba uskladiti pri oblikovanju spletne strani: izbira tehnik, ki se bodo uporabljale za ustvarjanje vsebin v obliki besedila, slike, animacije in tako naprej.

Vsebina je razlog zakaj je vaša spletna stran obiskana. Način, s katerim je vsebina napisana, lahko vpliva na uspeh vaše  spletne strani.  Bolj ko bo vaša vsebina kvalitetna, višjo uvrstitev bo imela v iskalnikih, s tem pa bo tudi bolj obiskana.  Dobra spletna stran kupce motivira in spodbudi  k dejanjem.

Navigacija spletne strani je zelo važen element katerega ne smete zanemariti. Elementi spletne strani kot so glava, navigacijski meni, vsebina, noga in ostalo, morajo imeti logično postavitev. Obiskovalec ne sme biti zmeden in neorientiran zato ker lahko z  enim dejanjem, z enim klikom na miško zapusti vašo spletno stran .

10 osnovnih elementov katerih spletna stran mora vsebovati

1. Naslov spletne strani. Prvi element katerega obiskovalec vašega spletnega mesta vidi je naslov. Naslov mora opisati kaj se na njej nahaja. To je osnovni element vaše spletne strani. On  obiskovalcu pomaga določiti kaj ga na vaši spletni strani zanima. Naslov spletne strani mora biti jasen, jedrnat in mora imeti smisel. V okvirju naslova morate napisati ključne besede, katere privabijo vaše potencialne obiskovalce strani.

2. Enostavna navigacija. Nič ne more odgnati obiskovalce vaše spletne strani kot zmedena in zahtevna navigacija na spletni strani. Kadar vašo spletno stran obišče potencialni obiskovalec, je potrebno, da v vsakem trenutku ve na kateri strani se nahaja in da enostavno najde strani katere je že obiskal. Navigacijski meni mora biti dostopen in enostaven za uporabo. Meni  se mora nahajati na vsaki vaši spletni strani in to na istem mestu.

3. Učinkovita vsebina. Besede, ki jih uporabljate za opis vašega izdelka ali storitve, so osnovni pogoj za uspeh vašega podjetja. Opis lahko pomaga ali pa ovira vašega potencialnega kupca da naroči vaš izdelek ali storitev.

4. Enostaven proces kupovanja in naročanja. Če obiskovalec želi kupiti vaš izdelek ali storitev,  mu pomagajte da to stori. Ne pustite ga v dvomu. Potencialnemu kupcu morate pojasniti, kaj je potrebno narediti in to na najenostavnejši možni način. Če želi kupiti izdelek, mu pomagajte tako da mu pošljete link: KLIKNITE TUKAJ če želite naročiti izdelek  »X« . Posredujte mu jasna in natančna navodila kako lahko naroči izdelek, navedite pa mu tudi kaj lahko pričakuje, ko klikne na neki link kateri ga vodi na stran naročanja.

5. Koristne fotografije. Fotografije in slike lahko pomagajo vašim kupcem da doživijo vaš izdelek ali storitev, zato je slika vašega izdelka ki ga prodajate obvezna. Privlačne fotografije pomagajo pri prodaji vašega izdelka. Če prodajate več izdelkov, uporabite galerijo fotografije in fotografije s povezavami, ki s pritiskom omogočajo povečano fotografijo vašega izdelka.

6. Prijava  na e-novice. Večina obiskovalcev  ki se prvič pojavijo na vašem spletnem mestu nočejo opravit nakupa. Oni običajno pridejo da dobijo informacijo o vaši ponudbi. Da bi zadržali kontakt s potencialnimi strankami, najdite način da zberete  njihove  e-mail naslove. Eden način je ta, da se prijavijo na brezplačno  elektronsko revijo,  to so e-novice. Drugi način pa je ta, da jim ponudite  brezplačni  prenos nekega  izdelka. Na ta način dobite možnost da jih imate v vaši bazi in jih redno obveščate o novih izdelkih, uslugah, promocijah s tem pa zadržite kontakt z njimi. Opcija vpisa vam daje odlično priliko, da obiskovalci spletne strani postanejo vaše stranke in da s tem povečate vašo prodajo.

7. Komentarji strank. Odličen način s katerim lahko zgradite verodostojnost vašega podjetja je ta,  da prepričate vaše stranke, da prodajate izdelke ali storitve katere so res vredne s tem, da vključite komentarje zadovoljnih strank katere  pojasnijo kako jim je vaš izdelek ali storitev pomagala, da izboljšajo  kvaliteto svojega življenja. Pod komentarjem napišite ime zadovoljne stranke in če je mogoče priložite še njegovo sliko. S tem boste povečali verodostojnost vaših izdelkov in storitev.

8. Stran o nas. Obiskovalci so v večini primerov skeptični kupovati preko interneta, ker se na ta način zgublja osebno sodelovanje ali poslovanje iz oči v oči.  Najboljši način, s katerim prepričate obiskovalce kdo ste in kaj počnete, je ta, da vključite stran O NAS,  katera vsebuje osnovne informacije o vas, vaših zaposlenih in vašem poslovanju.

9. Stran z vprašanji in odgovori – pogosta vprašanja.  Obvezno morate na vaši spletni strani imeti vprašanja in odgovore katera vsebujejo osnovna vprašanja obiskovalcev strani,  ki se nanašajo na vaše izdelke ali storitve.

10. Vaši kontaktni podatki. Da bi bila izvedba prodaje in gradnja verodostojnosti  vašega podjetja najboljša, na spletno mesto postavite popolne informacije o načinih, s katerimi lahko obiskovalci pridejo v stik z vašim podjetjem. Pod to spada telefonska številka, poštni naslov in e-mail naslov. Eden od kontaktov  naj bo postavljen na vsako spletno stran, če je to mogoče.

Ni prispevkov.

Objavi komentar