Vaša spletna stran ima zagotovo vsaj enega od teh problemov. Preberite kako se jih lahko znebite

napake na vasi spletni strani

31 Jan Vaša spletna stran ima zagotovo vsaj enega od teh problemov. Preberite kako se jih lahko znebite

Ko brskate po spletu, bodisi nakupujete ali prebirate zanimive članke, kaj vas najbolj moti na straneh ki jih obiskujete? Zagotovo je to ena od spodnjih stvari.

Obiskovalce spletnih mest najbolj motijo stvari ki jim kvarijo uporabniško izkušnjo, sam užitek ob prebiranju.  Na srečo, za lastnike teh spletnih mest,  se te težave dajo rešiti.

Preberite kaj ljudi najbolj moti:

Preveč besedila

V povprečju obiskovalci preberejo le 28 odstotkov besedila na strani, zato poskrbite da bodo prebrali pravo stvar.

Ljudem ponudite besedilo kjer je res potrebno, nekatere informacije pa poizkušajte predstaviti na drugačen, zanimiv in dinamičen način. Stran opremite s slikami, animacijami in video posnetki. Takšno interaktivno podajanje informacij bo obiskovalce navedlo da bodo z veseljem prebirali vašo vsebino.

Spletna stran se dolgo nalaga

Živimo v družbi, ki zahteva takojšnjo potešitev. Ko uporabnik klikne na povezavo, se pričakuje, da se naloži hitro. Pravzaprav bo okoli 40 odstotkov obiskovalcev spletno stran zapustila če je čas nalaganja strani daljši od 3 sekund.

Ne deluje na telefonu ali tablici

Ljudje dostopajo do vsebin na internetu preko različnih naprav. Kar 60 odstotkov uporabnikov interneta prihaja iz mobilnih naprav kot so pametni telefoni in tablice.

Vaša sletna stran mora biti dobro optimizirana za vse velikosti zaslonov in oblikovana tako, da lahko uporabnik vedno dostopa do nje, ne glede na to katero napravo uporablja.

Nadležna okna ki se pojavljajo na ekranu

Raziskave so pokazale da skoraj 95 odstotkov ljudi sovraži pojavna okna (pop-up), in povsem jasno je zakaj – kvarijo uporabniško izkušnjo.

Prepričajte se, da so oglasi oblikovani tako da ne motijo obiskovalcev – naj bodo manjši in enostavo obhodni, tako da se jih uporabniki, v primeru da jih ne zanimajo, lahko izognejo.

Video ki se z ažene brez soglasja uporabnika

Vsi vemo kako izgleda iskanje zavihka v brskalniku da bi našli ”skrivnostni” video, katerega zvok nas je nenadoma morda tudi prestrašil.

Če že uporabljate video posnetke, naj se video zažene brez zvoka, dokler se uporabnik ne odloči da ga bo vključil.

Neprijetna izkušnja pri nakupu izdelkov

V mnogih primerih je informativna stran proizvajalca neke blagovne znamke popolnoma drugačna od strani kjer se ti izdelki prodajajo.

Različne platforme ustvarijo nepovezano uporabniško izkušnjo in negativno vplivajo na obisk in interakcijo obiskovalca strani.

Potrbujere pomoč pri izboljšanju uporabniške zkušnje na Vaši spletni strani?

Ni prispevkov.

Objavi komentar