Zakaj so Twitter uporabniki vredni več?

twitter uporabniki so vredni več

27 Feb Zakaj so Twitter uporabniki vredni več?

Veliko lokalnih podjetij upošteva naslednje: Na Facebook-u je 2.000.000 ljudi, na Twitter-ju pa 50.000. Uporabnikov Facebooka je torej neprimerljivo več in zato se mnogi odločijo, da se z Twitter-jem ne bodo ukvarjali, kar pa je nespametno. Zakaj? Politične stranke in tisti, ki imajo v lasti blagovne znamke, se zavedajo, da je Twitter uporabnik veliko vreden, veliko več od povprečnega uporabnika Facebook-a. Povprečen Twitter uporabnik je nekdo, ki ima veliko vpliva v svojem krogu ljudi, in spreminja mišljenje drugih v svoji mikro skupnosti. Po drugi strani pa je povprečni uporabnik Facebook-a nekdo, ki svoje slike s plaže postavi na ogled drugim in vpliva samo na svojo babico, da mu pripravi najljubšo jed.

“Kje za vraga so slike na tem Twitteru? Ne zanima me, kaj je napisala, rad bi jo videl v kopalkah! “

Ljudje, ki sprostujejo stvari bi rekli: “Facebook ima slike, Twitter pa ne”.
Ljudje, ki pridejo na Twitter, pridejo zato, da bi s svojimi besedami in mislimi vplivali na družbo okoli njih. To so ljudje, ki so nadarjeni za komunikacijo in odnose z mediji ter imajo vpliv na ljudi. Govora je seveda o povprečju, seveda obstajajo tudi na Twitter-ju  ‘tihe osebe’. Tehnično gledano ima torej Twitter za širjenje informacij veliko več možnosti. Twitter profili so na splošno odprti za javnost in število naročnikov je neomejeno. Facebook profili pa so večinoma za javnost zaprti in število ljudi, ki lahko vidijo neko vsebino, je omejeno. Večina uporabnikov Twitter-ja ima tudi račun na Facebook-u, vendar bodo na Twitter-ju in ne na Facbook-u izpostavljali bolj inteligentne, pomembne in socialno zanimive teme.

Twitter uporabniki so vredni več

Govorim z vidika vrednosti prometa in marketinga. Seveda so vsi ljudje enako vredni, tako berač na ulici brez računalnika kot Twitter uporabnik. Ampak, če gledamo z vidika oglaševanja, je Twitter uporabnik vreden veliko več kot povprečen uporabnik Facebook omrežja.

Ni prispevkov.

Objavi komentar