Promocija strani

promocija spletne strani

03 Aug Promocija strani

Recimo, da ste začeli z novim poslom prek spleta. Potrebujete nove stranke, ampak nimate jasne ideje, kako oglaševati svojo spletno stran in poslovanje na spletu? Želite, da bi vsi izvedeli za vašo stran in bi  tako povečali obisk in dobiček? Bodite naslednjih nekaj minut z nami in izvedeli boste, kako uspešno oglaševati spletno stran.

Osnovna ideja, kako danes oglaševati spletno poslovanje, je v plačanem marketingu, torej spletnih oglasih. S prodajo oglasnega prostora Google in mnogi drugi zaslužijo veliko denarja in to zelo, zelo veliko. Ampak vi ste denar ravnoka investirali v izdelavo spletne strani oziroma trgovine in ker je posel na samem začetku, morda nimate dovolj denarja še za oglaševanje ter bi raje počakali na rezultate.

Ravno zaradi tega bomo predstavili nekaj predlogov, ki so cenovno ugodni in vam bodo pomagali pri oglaševanju vašega posla na spletu. Seveda ne obljubljam, da boste dosegli boljši učinek, kot če bi plačali nekaj sto evrov za spletno oglaševanje. Kljub temu pa menim, da z uporabo določenih metod lahko dosežete povsem zadovoljive rezultate, brez da zapravite celo premoženje.

Začnimo pri malenkostih, namreč vse velike stvari se začnejo z majhnimi koraki.

 

Koraki do uspešne promocije strani

 

 1) Elektronska pošta

Naredite povezavo na vašo spletno stran na vaš e-mail naslov in zaprosite prijatelje, da storijo isto. To je brezplačno oglaševanje, ki vam bo prineslo veliko obiskov brez veliko truda in nič denarja. Če letno samo vi pošljete 500 mailov na nove elektronske naslove, to avtomatsko pomeni, da ste nove ljudi petstokrat obvestili, da obstajate na spletu. Če samo eden vaš prijatelj naredi enako, bodo rezultati še boljši.

2) Vizitka

Na začetku novega posla ste naredili vizitko, kajne? Vašo povezavo, torej naslov spletne strani, obvezno pustite na vidnem mestu. Na vizitko glejte kot na ključ, s katerim ljudje pridejo do več informacij o vas in vašem poslovanju. Lahko vas sicer pokličejo, toda bolj verjetno je, da bodo pobrskali po spletni strani in našli željene informacije.

3) Video posnetek

Naredite kakšen video posnetek, ki bo zanimiv za vse tiste, ki so zainteresirani za vašo dejavnost in ga pošljite na Youtube servis. Ni treba, da je posnetek drag. Dovolj je ’amaterski’ izdelek, ki vas bo stal samo nekaj vašega časa, saj ga lahko naredite sami. Z nekaj truda lahko naredite zelo dober posnetek in tako oglašujete svojo spletno stran.

4) Socialna omrežja

Socialna omrežja so zelo očiten način oglaševanja. In v našem času, kjer so socialna omrežja neizbežen del življenja večine ljudi, bi bilo seveda povsem neprimerno, da vas, torej vašega poslovanja tam ni. Na katera omrežja se je dobro osredotočiti? To je odvisno od dejavnosti, s katero se ukvarjate. Kljub temu je Facebook neizbežen. Če ste na primer fotograf, bi se naj osredotočili na omrežja, primerna za to dejavnost. Torej, dobro premislite, katera omrežja vam bodo dala najboljšo podlago za uspeh in promocijo strani.

5) Komentarji

Res je, da to jemlje veliko časa. Toda oglaševanje na ta način je povsem brezplačno. Če ste v svoji panogi res profesionalec, potem morate obvezno deliti svoje znanje na spletnih forumih in pritegniti pozornost z oglaševanjem svojega znanja.

6) Napišite članek

Če je vaša spletna stran zgrajena na podlagi modernega CMS sistema, izkoristitite možnost, da napišete koristen članek, ki bo vašim potencialnim strankam pomagal, da se odločijo glede izdelkov ali storitev. Vedno glejte, kaj lahko storite za vaše stranke in to se vam bo obrestovalo. Google je na primer ustvaril koristen in brezplačen iskalnik, e-mail klient (gmail) in ogromno drugih brezplačnih stvari. In kako se mu je to obrestovalo? Recimo samo, da je danes eno izmed najbogatejših podjetij.

7) Povezave

Vprašajte nekonkurenčne spletne strani za izmenjavo povezav na vaših spletnih straneh.

To je zelo koristen, a povsem enostaven način za oglaševanje strani. Recimo, da prodajate izdelke za lase in imate zelo moderno spletno trgovino. Poiščite vse frizerske salone na spletu in jih vprašajte za izmenjavo povezav ter priporočil strank prek spleta. To je obojestransko koristno in je lahko boljša promocija strani kot drago plačano oglaševanje.

In na koncu še nekaj, kar je zelo pomembno za uspešno oglaševanje strani. Vsak delovni dan naredite eno izmed zgoraj omenjenih stvari, pa naj gre za kakšen komentar, novico na družabnem omrežju, ponudbo preko e-maila, povezavo ali vročeno vizitko. Vsak dan boste za en korak bližje uspešnemu oglaševanju strani. 300 dni, 300 majhnih korakov vas bo pripeljalo na vrh, kar je ogromno.

 Katere načine bi morda še vi dodali za oglaševanje strani in jih nismo omenili?

1Komentar
  • Matjaž
    Čas objave 18:00h, 22 januar Odgovori

    Morda ste pozabili na spletno oglaševanje? Adwords in podobno…

Objavi komentar