Priprava marketinga

Priprava marketinga - Positive Studio

15 Mar Priprava marketinga

Marketing je kompleksna dejavnost, ki jo mora izvajati vsako podjetje. Tudi mala in srednje velika podjetja niso izjema. 

 

1. Odločite se, komu boste prodajali in ga nagovarjali

Ko pričnete s svojim poslovanjem, se morate odločiti, komu boste prodajali. Izberite svojo ciljno skupino in se osredotočite nanjo.

Glede na to, komu želite prodati, boste prilagodili vse svoje ostale aktivnosti.
Za lokalno picerijo so to lahko prebivalci kraja, kjer picerija obratuje, lahko je mladina, ki se zvečer zabava, lahko turisti, ki hodijo na ogled lokalne znamenitosti, ali pa delavci bližnje tovarne, ki pridejo na malico.

2. Kje so vaše stranke?

Ko boste vedeli, komu prodajate, se boste laže odločili tudi o tem, kje boste oglaševali in kako se boste promovirali. Picerija iz prejšnje točke bo turiste nagovorila tako, da jim bo na parkirane avtomobile zataknila svoj letak, lokalne prebivalce obvestila o ponudbi po lokalnem radiju ali z letakom v poštnem nabiralniku.

Skratka, ko se odločite, komu želite prodajati, lahko pričnete razmišljati, kako boste te stranke obvestili o sebi in svoji ponudbi.

3. Bodite vidni

Vsekakor se potrudite, da boste svoje potencialne kupce opozorili nase. Lahko imate najboljšo storitev na svetu, a če svetu tega ne boste povedali, tega ne bo vedel nihče.

Ste avtohiša in želite, da kupci vaših vozil pridejo na servis? Pošljite jim vabilo en mesec pred obveznim novim servisom. Poskrbite za dostopnost do informacij preko spletne strani. Na njej obvestite o tem, kaj jim ponujate. Le tako jim boste tudi kaj prodali.

4. Izkoristite možnosti brezplačne promocije

Dobro izkoristite vse načine brezplačne oziroma poceni promocije, ki jih lahko. Lahko začnete uporabljati promocijske kampanje preko spleta. Objavite svojo ponudbo na stojalih s plakati, te pa postavite ob cesto, ki vodi mimo vas.

Za skupno promocijo se lahko dogovorite tudi s podjetji, ki vam niso konkurenčna. Kozmetični salon se tako lahko dogovori za sodelovanje s frizerskim salonom, ponudnik hrane za domače živali pa z veterinarsko kliniko.

Možnosti je veliko, zato bodite kreativni in iznajdljivi.

5. Če ste v dvomih, se obrnite na strokovnjake

Vi ste strokovnjak na področju, ki ga pokrivate. Lahko je to peka pic, servis vozil, razvoj spletnih storitev ali skrb za bazene – to delate najbolje.Vkolikor želite svojo storitev dobro predstaviti in prodati pa se zanesite še na koga drugega. Udeležujte se izobraževanj s tega področja, berite knjige, za zahtevnejše projekte pa se obrnite na strokovnjake.

Ni prispevkov.

Objavi komentar