Plačilo po kliku ali SEO optimizacija?

SEO proti PPC

21 Jan Plačilo po kliku ali SEO optimizacija?

Obstajajo dva osnovna vidika ‘promocije’ ali izboljšanja obiskanosti in prepoznavnosti spletne strani. Za katerega se odločiti? Kateri pristop vas bo najbrž ali bolj ugodno pripeljal do uspeha?

SEO optimizacija

SEO optimizacija je dolgotrajen proces, zahteva veliko vloženega truda in časa. Od pravilne ‘on page’ optimizacije, kvalitetne vsebine, urejene arhitekture spletne strani, sodelovanja na socialnih omrežjih pa do ‘off page’ optimizacije katera zahteva in odvzema največ časa, a vse to zato, da bi dobili vrhunske naravne rezultate in sprednje pozicije za najpomembnejše ključne besede.

Lahko bi rekli, da je to napaka SEO optimizacije, dolgotrajen proces kateri  lastniku spletne strani ni najbolj priljubljen, vendar rezultat na koncu je »trdna« pozicija na visokih mestih v rezultatih iskanja katero je treba obdržati s kvalitetno vsebino in promocijo na socialnih omrežjih.

PPC (Pay Per Click ali plačanje po kliku)

Nasproti SEO optimizacije, stoji PPC (Pay Per Click ali plačanje po kliku). Če se odločite za PPC opciijo obstaja kar nekaj ponudnikov tega vida promocije splente strani. Tudi pri nas ponujamo storitev vodjenja Google Adwords kampanje, za tiste kateri so željni hitre promocije svoje spletne strani in hitre rezultate. Kakšna pa je razlika med ponudnikom? Seveda obstajajo bolj in manj strokovni inženjerji.

Prvi so tako dobri in točno vedo kako voditi kampanjo oglaševanja in s katerimi ključnimi besedami  lahko dosežejo najboljše rezultate. Imajo še ena dobro lastnost in ta je da vedo kako znižati ceno PPC, tisti drugi pa niso usposobljeni niti v eni od teh dveh ključnih stvareh pri oglaševanju za PPC, zato je važno dobro posvetovanje pri izbiri osebe katera vam bo vodila PPC kampanjo.

Kadar na koncu primerjamo rezultate katere nosi SEO in PPC  smo prišli do dejstev, da dolgoročni dejavniki  govorijo v priid SEO optimiziranih spletnih straneh.

Kot prvo, SEO storitve so v pravilu veliko bolj ugodnejše kot to, da morate stalno plačevati oglaševanje če želite biti prisotni na prvi strani rezultatov iskalnika. Drugo dejstvo je, da so vam prednje pozicije z dobro SEO optimizacijo dolgotrajne, v nekaterih primerih pa tudi trajne.

Pri PPC stoji še eden pomemben dejavnik kateri se tiče nastanitve vašega oglasa na iskalnikih, seveda da so oglasi kateri se nahajajo na vrhu iskalnika, takoj nad naravnimi rezultati veliko bolj vidni, kot je s slučajnimi oglasi kateri se pojavljajo na desni strani naravnih rezultatov (» to je podprto z dejstvom, da večina prebivalcev našega planeta bere z leve proti desne, tako da najprej opazi besedilo na levi strani , kar pomeni da je desna stran precej  zanemarjena«), resnica je, da je treba za te prve več plačati, vendar je zato  tudi uspeh bistveno večji kot v oglasih na desni strani.

seo proti ppc kliki

Kadar pogledate informativno grafiko katera primerja SEO proti PPC, lahko vidite da je statistika iskalnika na strani SEO optimiziranih spletnih strani kar ne pomeni da ne smete uporabljati PPC, nasprotno, zelo dobro je vzporedno koristiti obe metode, še posebej v primerih, ko gre za SEO optimizacijo na spletni strani, a vrhnji rezultati še niso doseženi.

To je obdobje kadar oglaševanje na iskalnikih in drugih spletnih strani, ki imajo zares pomemben položaj, pripelje obiskovalce in potencialne strankena vašo spletno stran, dokler ne bo dokončana optimizacija vaše spletne strani.

Zato je priporočljivo vzeti najboljše kar zagotavlja PPC in SEO optimizacija skupaj, ker in eden in drugi način prispeva k izboljšavi vaše spletne strani , s tem pa uspeh vašega poslovanja!

1Komentar
  • Marek
    Čas objave 17:48h, 22 januar Odgovori

    Po moje je seo boljša izbira. Vse drugo pa je metanje stran denarja kar nobene dolgoročne koristi ni.

Objavi komentar