Kaj odloča o uvrstitvi vaše strani v iskalnike v letu 2013?

Optimizacija spletne strani

25 Mar Kaj odloča o uvrstitvi vaše strani v iskalnike v letu 2013?

Predstaviti vam želim nekatere načine in pristope za optimizacijo spletnih strani, ki bodo v letu 2013 aktualni in najpomembnejši. Predvsem pa poskrbite za kakovostne vsebine, ki bodo zanimive in koristne za vaše bralce. To bi moral biti najpomembnejši cilj vsakega spletnega mesta. 
Konkurenca na trgu je velika in če želimo vrhunske rezultate, moramo izkoristiti najboljše, kar nam ponuja optimizacija. V nadaljevanju so predstavljene možnosti.
 

1. Kakovost vsebine

Na koncu je vse odvisno od kakovosti in koristnosti vsebine na vaši spletni strani. Google je letos dal jasno vedeti, da pričakuje kakovostne vsebine in pričakujemo lahko, da se bo ta trend prenesel tudi v naslednje leto. Kakovost vsebine pa se meri po edinstvenosti vsebine oziroma teme ter po iznajdljivosti in količini informacij.

2. Promet na spletni strani

Promet na spletni strani, torej število povezav na neki članek oziroma stran na vašem spletnem mestu, je zelo pomemben, kar se tiče optimizacije. Strokovnjaki ta vidik optimizacije imenujejo nov SEO. To pomeni, da je potrebno ustvariti več vsebin visoke kakovosti in poskrbeti, da bo vsebina objavljena na socialnih omrežjih. Poleg tega mora vsebina pritegniti čimveč bralcev in jih spodbuditi, naj na to temo komentirajo, povabijo še druge, naj preberejo ta članek ali si celo postavijo link s člankom na svojo spletno stran. To bo zelo prispevalo k uspešni optimizaciji. Ker Google resno jemlje kakovostno vsebino, bo tržna strategija in promet na spletnem mestu ključnega pomena za plezanje na naslednjo stopnjo v SEO lestvici.

 3. AuthorRank

Author Rank, torej ocena kakovosti spletne strani z vidika Googla, bo tudi v letu 2013 imela pomembno vlogo za uvrstitev spletne strani v iskalnikih. To je pomembna informacija za vsakega oblikovalca spletnih strani, saj bi vsebina strani morala biti čimbolj kakovostna in tudi izdelana po navodilih za kakovost spletnih strani v skladu z navodili Googla.

4. Pogled prilagojen mobilnim napravam

Čeprav to neposredno ne vpliva na uvrstitev strani v iskalnikih, igra pomembno vlogo pri vaši predstavitvi obiskovalcem. Danes večina splet obiskuje s pomočjo tabličnih računalnikov in pametnih telefonov. Google je bil eden od prvih podjetij, ki se je zavedal tega trenda.

 5. Lokalizacija

Pri Googlu je optimizacija uspešnejša, če je spletna stran optimizirana na lokalni ravni. Ta trend se bo zagotovo nadaljeval v letu 2013. Spletne strani, ki uporabljajo lokalne optimizacijske metode (vpis v zemljevide, nastavitve v webmaster nastavitvah, podatki na spletni strani, telefonske številke, naslov strežnika, kjer gostuje vaša spletna stran) bodo uživale višjo uvrstitev in prepoznavnost.

6. Mediji

Slike in video posnetki na spletu res zelo pritegnejo ljudi. Opazili smo, da so rezultati, ki vsebujejo posnetke uvrščeni višje kot tekstovne vsebine. Razvoj medijskih vsebin bo imel velik vpliv na optimizicajo tudi v letu 2014. Ključnega pomena je torej dodajanje medijskih vsebin skupaj z besedilom, saj to prispeva k boljši optimizaciji.

 
Ni prispevkov.

Objavi komentar