Načrtovanje spletne strani

nacrtovanje spletne strani - Positive Studio

23 Mar Načrtovanje spletne strani

Izbrali ste domeno za spletno stran, pripravili lepo oblikovan logotip, sedaj pa je na vrsti spletna stran. Ustvarite nov delovni list, zagnano pričnete s načrtovanjem, a se kmalu pojavi kup vprašanj… Načrtovanje je zelo pomemben korak v izdelavi celotnog projetka izdelave spletne strani.

Brez načrtovanja ne bo šlo

O vašem podjetju se da povedati marsikaj: kaj in kako delate, kdo so vaše stranke, v čem ste boljši od konkurence… Spletna stran bo vsebovala veliko različnih vsebin, še vedno pa mora biti pregledna in prijazna do uporabnika. Odločiti se je treba, kaj boste poudarili in česa ne, ter kako boste umestili različne elemente.

Se sliši zapleteno? Brez skrbi. Načrt spletne strani brez težav pripravite v treh korakih:

 

3 koraki načrtovanja spletne strani

 

1. Zastavite jasne cilje

Za začetek pregledujte konkurenčne spletne strani. Raziščite napake, ki jih vsebujejo, in si zapomnite dobre rešitve.

Identificirajte svoje potencialne stranke. Nardite splošni opis bodočeg kupca vaših storitev. Če imate v mislih »športno aktivni moški med 20 in 45 leti starosti«, boste lahko vsebino in oblikovanje strani bolj učinkovito prilagodili prav njim in si povečali možnost, da dosežete svoj cilj.

Cilj vaše spletne strani je lahko oddaja povpraševanja, spletni nakup, prijava na e-novice…

2. Načrtujte menije

Ko veste, komu je namenjena vaša spletna stran in kaj želite z njo doseči, je čas za menijsko strukturo. Niso vse vsebine vaše spletne strani enako pomembne, zato pripravite ustrezno hierarhijo vsebin. Načrtujte do tri menije po pomembnosti: glavni, hitri in pomožni meni.

V hitri meni, ki se ponavadi nahaja v glavi strani, dodajte opis vašega podjetja, novice, pogosta vprašanja in podobno. Te vsebine sicer so pomembne, a niso ključne pri doseganju vašega cilja, zato ne sodijo v glavni meni.

Glavni meni, največji in najbolj poudarjen meni na strani, je namenjen opisu vaših storitev oz. izdelkov. Za poimenovanja menijskih postavk uporabite ključne besede. Podstran z imenom »storitve« ne pove nič, bodite konkretni in načrtujte podstrani, kot so »Izdelava spletne strani«, »Izdelava logotipa« ali »Nega obraza« in podobno.

Pomožni meni oz. meni v nogi je najmanj opazen. Vanj umestimo vsebine, kot so informacije javnega značaja, zemljevid strani in pogoji poslovanja.

3. Nardite skico strani

Zdaj veste, koga nagovarjate, kaj želite doseči in s kakšnimi vsebinami. Čas je, da narišete skico, ki vam bo pomagala pri razvrščanju elementov spletne strani. Ne obremenjujte se z barvami in oblikami, osredotočite se zgolj na to, kam boste postavili elemente.

Kontaktne podatke postavite na vedno vidno mesto, na primer v nogo strani. Gumbe s pozivi k akciji pa načrtujte tako da bo vidno da se pričakuje “klik” na gumb, torej da oseba intuitivno ve da se tukaj nahaja link.

Ni prispevkov.

Objavi komentar