Kako ustvariti spletne strani, ki jih ima Google rad?

Spletne strani ki Google ima rad

29 Apr Kako ustvariti spletne strani, ki jih ima Google rad?

Za trenutek si predstavljajte, da je nekdo ravno obiskal vašo spletno stran, ampak iz vsebine ne more razbrati informacij, ki jih potrebuje ali želi. Takšna oseba je zelo pomemben obiskovalec. Zakaj, se morda sprašujete?

Morda obiskovalec nima časa na pretek in si ne more privoščiti dolgotrajnega iskanja informacij po vaši spletni strani. Če bi vas v tistem trenutku poklical in želel dobiti informacije, ki jih potrebuje takoj, kako bi mu jih predstavili?

Verjetno bi na najbolj enostaven in najboljši možen način predstavili pomembne informacije, za katere veste, da ga bodo prepričale, da se odloči prav za vas in vaše storitve oziroma izdelek. Torej so to informacije, ki jih ta oseba potrebuje in za katere tudi Google želi, da jih objavite na svoji spletni strani. Zgodi se namreč lahko, da če obiskovalec vaše strani informacij, ki jih išče, ne najde hitro ali celo takoj, poišče drugo podjetje in postane njihova stranka. Na ta način si zmanjšujete možnost za prepoznavnost vaše spletne strani in posledično uspeh za vaš posel.

Kako narediti stran, ki pritegne?

V nadaljevanju je predstavljenih 5 korakov, ki vam lahko pomagajo oblikovati vsebino vaše spletne strani, da bo všeč tako vašim obiskovalcem kot tudi Googlu.

1. Ključne besede

Pomembno je izbrati najprimernejše izraze za vašo vsebino. Drugače povedano, zamislite si, kaj bi vas ljudje morda vprašali o tem, kar jih zanima in odgovore na ta vprašanja napišite na vašo spletno stran.

Če imate na primer objavljen članek, poskrbite, da bo obiskovalec pridobil dovolj znanja o temi, ki ga zanima. Poleg tega pa naj bodo informacije lahko razumljive, da bodo imeli korist od članka tudi tisti, ki obravnana tema ni njihovo področje.

V članku ni potrebno pojasniti vsake podrobnosti, pomemno pa je, da obiskovalec dobi jasen odgovor in ključne besede, ki mu pomagajo pri raziskovanju te teme še naprej.

2. Naslovi spletne strani

Med SEO strokovnjaki obstaja veliko razprav o tem, katera strategija deluje in katera ne. Iskalniki želijo ponuditi ustrezne rezultate, zaradi česar morajo biti iskane besede poudarjene v naslovu spletne strani. Zbuditi morajo radovednost in pritegniti osebo, da bere naprej.

Zapomnite si: Boljši kot bo naslov vaše spletne strani, večje so možnosti, da nekdo samo kopira vaš URL in ga prilepi na svojem portalu, blogu, v komentarju… kot pa da sam sestavlja odgovor na neko temo. To pa bo tudi pozitivno vplivalo na rangiranje vaše spletne strani v iskalnikih.

3. Vsebina

Ali je lahko kratek članek konkurenčen? Seveda, saj je veliko stvari, ki določajo, kako dobro se stran uvrsti za določene iskane besede.

Na to lahko vpliva recimo to, koliko je stran na splošno povezana s temo, o kateri je govora. Pomembno je tudi to, kdaj je bila stran ustvarjena. Če imate na primer novejšo spletno stran, ampak v člankih uporabljate povezave z drugih strani, morda strarejših ali takih, ki se na splošno ukvarjajo s temo, o kateri govori vaš članek, s tem sporočate nekaj pomembnega. To pomeni, da je vaš članek zagotovo poseben, kakovosten, zanimiv in celo boljši od drugih, ki govorijo o podobni temi.

Trudite se biti najboljši! Napišite kakšen tutorial ali morda odgovorite na kakšno vprašanje, ki ste ga zasledili na forumih. To vam bo zagotovilo veliko obiskovalcev in uspeh vaše spletne strani v prihodnosti.

4. Ciljna stran

Ciljna stran naj bo zasnovana tako, da takoj sporoči o čem govori vaša spletna stran.
Sporočilo naj bo jasno in dovolj zanimivo, da bo pritegnilo bralca in ga spodbudilo k nadaljnjemu brskanju. Povezave naj bodo narejene kakovostno, da lahko obiskovalec že z nekaj kliki pride do člankov, ki so za njega zanimivi.

Jasno definirana ciljna stran bo pritegnila vašo ciljno skupino. Sčasoma se bo zaradi tega obiskanost na vaši strani povečala, prav tako pa se bo povečal tudi krog rednih bralcev, ki se bodo dnevno vračali na vašo stran z željo po branju kakovostnih člankov.

5. Sorodne vsebine

Iskalniki dajejo prednost pogosto posodabljanim spletnim stranem, ki imajo veliko pomembnih člankov. Tako se ustvarja krog visoko rangiranih strani, ki so medsebojno povezane okoli  neke specifične teme.

Komentarji so še ena metoda, ki vodi do povečanja obiskanosti in do boljšega rangiranja v iskalnikih. Z možnostjo komentiranja se ljudem dopušča, da se aktivno vključijo v razpravo in s svojim znanjem članek še obogatijo.

Podobno kot so danes socialna omrežja privlačen način za vključevanje v določene skupine ljudi, je komentiranje aktiven način, s katerim se obiskovalec lahko vključi na vašo spletno stran.

V zaključku

Prvi cilj avtorja neke vsebine mora biti uporabnost in pomembnost, kar je temelj za pridobivanje obiskovalcev. Drugi cilj je narediti vsebino dovolj prepričljivo, da se bodo ljudje pripravljeni povezati z njo.

Če se z dobro izdelano strategijo osredotočite na ta dva cilja, bodo iskalniki sami uvrstili vašo spletno stran višje.

Torej… Kaj čakate? Kakovostne vsebine, ki jih ima Google rad, začnite ustvarjati še v tem trenutku!

Ni prispevkov.

Objavi komentar