Kako narediti logotip podjetja?

Članek o tem kako narediti dober logo?

26 Jul Kako narediti logotip podjetja?

Verjetno si je vsakdo, ki je začenjal s kakšnim poslovanjem in ustvarjanjem identitete podjetja, že postavil takšno vprašanje. Gre za vprašanje, od katerega je v marsičem lahko odvisen uspeh poslovanja podjetja in predstavitev poslovanja na trgu.

Kako narediti logotip podjetja, ki bo pritegnil stranke in jih spodbudil, da izvejo več o določenem podjetju oziroma storitvi?

1)      Raziskava in identifikacija ciljne skupine

Starost, spol in nakupovalna moč so merila, na katera se je treba osredotočiti pri pripravi logotipa. Za mlade stranke bi bil primeren ’živ’, atraktiven in moderen logo živih barv. Ni treba, da takšen logotip vsebuje samo naziv podjetja, vključena je lahko tudi kakšna abstraktna slika ali stavek, ki ga mladi pogosto uporabljajo.

Primer mladostneg abstraktnega logotipa podjetja

Po drugi strani pa takšen pristop najverjetnje ne bo tako pozitivno vplival na starejše poslovneže. Pri njih mora logotip odsevati predvsem varnost ter dolgoletno tradicijo, ki jim bo vlila zaupanje.

tradicionalen logotip za poslovne ljudi

2) Izbira uspešnega imena za logotip

Najprej moramo vedeti, kaj naše stranke potrebujejo. Kakšne so njihove potrebe? To je dobra podlaga za uspešno ime podjetja.

Primer:  Prodajate izdelek za nego obraza in kože. Vaše osnovno sporočilo je, da bosta zdravje in videz z uporabo vašega izdelka boljša.

Po tem, ko smo jasno določili, katero sporočilo mora  blagovna znamka vsebovati, ustvarimo ime, ki bo to sporočilo tudi odsevalo.

PRIMER

Pravilna izbira imena za logo

[divider_top]

Sedaj smo pripravljeni za izdelavo logotipa podjetja

Pred začetkom poglejmo seznam točk, na katere se moramo osredotočiti:

 

1)      Odlično ga je videti na različnih površinah, tiskanem materialu, spletu, oblekah, …
2)      Vsebuje nekaj kar bo pritegnilo ljudi
3)      Komunicira z gledalcem z ’nevidnim jezikom’, torej pošilja jasno sporočilo brez očitnega teksta
4)      Je enostaven in prilagodljiv za različne okoliščine
5)      Ne glede na čas je vedno videti sveže
 

Kako oblikovati dober logotip?

 

Besede

Izbira imena za logotip podjetja

Na začetku je dobro narediti seznam vseh besed, ki se lahko nanašajo na našo dejavnost oziroma so na nek način povezane s podjetjem. Samo ime mora biti enostavno, da si ga je lažje zapomniti, kljub temu pa mora nekako izstopati iz množice drugih imen. Po tem, ko je seznam narejen, je lažje najti kreativno rešitev.

Znak

Primer dobrega znaka za logo podjetja

Vsi veliki logotipi, ki jih danes vidimo, uporabljajo za prepoznavnost podjetja znake, pa naj gre za Apple jabolko ali Nike znak. Te slike res povejo 1.000 besed! Dobro je uporabljati slike (znake, podobe), da podajo izjavo in vplivajo na tistega, ki opazuje logotip.

Edinstvena slika lahko vdahne vašemu ​​logotipu življenje. Najboljši znaki so prepoznavni na prvi pogled in jih je mogoče takoj povezati z vašim podjetjem oziroma blagovno znamko. Ne glede na znak, ki ga uporabljate, poskrbite, da je pomemben za vaše podjetje.

Barva

Izbira pravilne barve za logo podjetja

Pri oblikovanju se boste morali odločiti za določeno barvno shemo. To mora biti nekaj, kar je v skladu z identiteto blagovne znamke in je enostavno za uporabo na vseh marketinških orodjih, torej spletnih straneh, tiskanem materialu, video predstavitvah, …

Odločite se lahko za močno privlačno barvo ali pa za podcenjeni enobravni logotip. Na koncu se morate odločiti, kaj je to, kar najbolje izraža etiko in filozofijo vašega podjetja.

Stavek

Izbira pravilnega stavka za logo podjetja

Dober logotip postane odličen, ko vsebuje duhovit in nepozaben stavek.

To je lahko kakšna rima, mladostni stavek ali prepričljivo sporočilo, kot ima na primer Nike: ’Just do it ’. Takšen stavek je odličen način, da pritegnete pozornost vaših strank.

Poskrbite, da stavek odraža načela vašega podjetja. Biti mora takšen, da bo dal podjetju osebno noto.

Preprostost

preprostost logotipa podjetja

Preprosta oblika ima svoje prednosti. Res je, da zakomplicirana in sestavljena oblika pritegne pozornost, ampak če ne pošilja jasnega sporočila, ne bo imela učinka. Samo pomislite na nekatere uspešne logotipe, kako preprosti so.

Preprosta oblika logotipa lahko vsebuje barve, slike in morda zraven še kakšen stavek, pa kljub temu ustvarja vizualno dober učinek. Včasih, še posebej pri oblikovanju, manj pomeni več. Če želite izstopati iz množice, razmislite o uporabi enobarvne in preproste oblike.

Uporabnost

Vaš logotip bo uporabljen na vseh vrstah marketinških materialov – od vizitk in letakov, na vaši spletni strani in socialnih omrežjih. Ker bo vaš logotip viden stotinam ljudi na različnih lokacijah, mora imeti enak učinek povsod.

Odličen vtis mora pustiti kot majhna ikona na Facebooku kot tudi ogromen oglas na vozilu. Tu se lahko igrate z barvo, besedilom in slikami, da odkrijete, kaj je najboljše – in še pomembnejše, kaj ni.

Uspešen logotip lahko dela čudeže, v marketingu. Pritegnil bo ljudi z osebnostjo blagovne znamke in vam pomagal, da izstopate v primerjavi s konkurenco ter pokažete svojim strankam, za kaj gre. Kreativnost pa lahko prinese uspeh in svežino vašemu podjetju.

In še na koncu… BODITE IZVIRNI

 

Poleg vsega zgoraj povedanega, obstajata še dve lastnosti, na kateri ne smemo pozabiti pri oblikovanju odličnega logotipa, ki pritegne. To sta izvirnost in ustvarjalnost. Ti lastnosti, ki sta temelj za vsak dober dizajn, sta si zelo podobni, ampak se razlikujeta v tem, da je originalnost  bolj povezana z inovacijami, ustvarjalnost pa z učinkovitostjo.

Kakorkoli že, njun skupni dejavnik je domišljija. Če želite resnično povečati svojo domišljijo, vas prosimo, uživajte v dobrih primerih spodaj in morda vam na um pride še kakšna odlična ideja za naslednji odličen logotip. Če pa ne, vam lahko pri tem pomagamo tudi mi

“Logotipi in blagovne znamke so zelo pomembni. Marsikje ljudje ne berejo v francoščini ali angleščini, vendar so odlični v pomnenju znakov.”
― Karl Lagerfeld

Ni prispevkov.

Objavi komentar