Kako napisati ponudbo?

Kako napisati ponudbo

10 Jul Kako napisati ponudbo?

Da bi napisali 1A ponudbo, morate razumeti, kaj je to kar določa prepričljivo ponudbo. Prepričljiva mora biti v tem smislu, da je to ravno tisto, kar stranka potrebuje. Na ta način boste bralca prepričali, da ste vi oziroma vaše podjetje idealni za ta posel.

Ponudba, ki bo pritegnila, mora biti sestavljena iz naslednjih delov:

1) Identifikacija problema
2) Predlog rešitve
3) Informacije o ceni

Zgoraj navedeno vam bo zagotovilo, da bo vaša ponudba napisana na način, ki bo pritegnil stranko.

Identifikacija problema

Odlična ponudba bo omenila problem kot v naslednjem primeru:

‘ABC podjetje je v zadnjih časih na trgu dobilo veliko konkurence. Omenjena konkurenca ima moderne spletne strani in se osredotoča na spletni marketing, s katerim pridobi stranke, ki so bile pred tem dolgo pri podjetju ABC.’

Na zgoraj omenjen način lahko pokažemo, da razumemo, kje se problem nahaja. Stranki morate pokazati, da dobro razumete v čem je problem v poslovanju nekega podjetja. Šele potem boste stranko lahko prepričali, da boste prav vi lahko rešili njihove težave.

Predlog rešitve

Zdaj, ko smo omenili problem, moramo ponuditi rešitev:

‘Podjetje ABC mora čimprej osvežiti spletno stran, da bo moderne oblike in da bo prilagojena mobilnim napravam. Podjetje se mora prek socialnih omrežij povezati s svojimi strankami ter ponuditi popuste in akcije. Če se bo podjetje osredotočilo na ta cilj, bo spet pridobilo mlade stranke, ki iščejo izdelke na spletu.’

Rešitev ne sme biti preveč zapletena in mora jasno povedati, kako rešiti problem ter kakšni učinki se lahko pričakujejo.

Informacije o cenah

Zadnji del ponudbe, ki pritegne, je infomacija o ceni. Ta informacija mora biti privlačna in pregledna. Najbolje je narediti tabelo iz katere je razvidno, koliko kaj stane. Na ta način stranka jasno vidi, koliko stane vsako posamezno delo in se bo lažje odločila za porabo denarja.

Kakšen mora biti videz ponudbe?

Zapomnite si, da ljudje vedno nakupujejo na podlagi svojih čustev, ne pa zaradi statistike in številk. To kar vidijo in jim je všeč, bodo hoteli imeti.

Zaradi tega za ponudbo, ki pritegne, potrebujemo čim več slik. Naredite lahko celo predstavitev svojih storitev, ki bo stranki pokazala, kaj dobi, če se odloči za vas.
Ponudba mora vsebovati vsaj eden element, ki bo predstavljal vaše podjetje (logotip, barva, ozadje…).

Bodite previdni pri poudarjanju oblike in barv. Videz ponudbe mora dajati vtis elegance in pogumnosti, ki vzbuja zaupanje.
Na straneh z vsebino naj bodo stvari enostavne, da se bralec lahko osredotoči na ponudbo. Naslov in vsebina naj bosta jasna. Za tipografijo izberite jasne črke. Bodite previdni pri razdeljevanju vsebine, da bo bralec že s hitrim predogledom lahko opazil, kateri del teksta se nanaša na določen del ponudbe.

Vse tabele naj bodo v skladu s stilom strani. Zapomnite si, da bo dobro oblikovana ponudba bralca spremenila v stranko. Vse je odvisno od tega, kako prepričljivi ste in kako elegantno je vaša ponudba narejena. Celotna ponudba mora dajati vtis, da veste, kako stvari sprementi na boljše, da ste točno vi tisti, ki ima rešitev in da ste del nekega uspešnega podjetja.

Srečno s pisanjem vaše nasledje ponudbe in upamo, da boste z našim nasvetom pridobili čimveč strank…

Ni prispevkov.

Objavi komentar